SEBUAH PERINGATAN UNTUK KAUM WANITA!!!

peringatan...huhuu..
AWAS!!!Wanita diperhatikan oleh lelaki semasa.....

1) Mencium kanak-kanak. Perbuatan ini memberi gambaran kepada lelaki bahawa wanita itu memiliki sifat keibuan yang murni dan kasih sayang yang mendalam terhadap kanak-kanak. Malah wanita ini tidak suka penderaan dan penderitaan berlaku kepada kanak- kanak . Wanita sebenarnya sangat romantis dan suka melakukan aksi yang romantis dan hangat terhadap pasangannya...

2) Memeluk bantal. Perbuatan ini menggambarkan wanita tersebut suka apabila ada orang yang menghangatkan perasaannya ,suka ada orang yang menyayanginya dan melindungi dirinya. Tergambar kemanjaan da suka merajuk tetapi mudah dipujuk sekiranya bijak memujuk dan mengambil hati..

3) Menggoyangkan kaki. Pergerakan tubuh juga dapat memberi gambaran sifat seseorang. Wanita yang menggoyangkan kaki menunjukkan dia bersikap periang , cergas, da menggemari hiburan. Tetapi jangan perlekehkan wanita ini kerana dia bersikap tegas apabila berhadapan tentang hak..

4) Mendepakan tangan. Perlakuan ini ada sedikit unsur seks kerana dikatakan wanita tersebut membuka bahagian dadanya yang mempunyai maksud lain menunjukkan dia bersedia untuk didekati seorang lelaki ..

5) Menjilat bibir. Ada kalanya wanita menjilat bibir kerana bibirnya kering dan ingin membasahkannya . Dalam tanggapan lain mengatakan bahawa wanita tersebut ingin menggoda pasangannya..

6) Mengulum ais krim. Kadang kala wanita tidak perasan semasa dia mengulum ias krim di hadapan orang lain dan lelaki mula membuat tanggapan berkaitan dengan aksi seks iaitu oral seks. Elakkan daripada mengulum ais krim di hadapan orang lain bimbang lebih banyak tanggapan tidak baik muncul.

Hurm..ni sekadar perkongsian ilmu dan PERINGATAN buat anda kalian....
semanis bicaraku
semanis bicaraku Nama asal usul ana yg diberi MUHAMMAD LUQMAN AL HAKIM BIN MUSA...ana sekarang menempat di tanah merah kelantan,tarikh lahir ana 18/09/1992,sekolah seawal ana di sekolah keb sri suria 2...dan berpindah pula ke sekolah sri suria 3...dan sekali lagi ana bertukr ke sekolah sru(a)diniah padang siam,dan setelah mnamatkan pngjian di sekolah rendah,ana melanjutkan pelajran ana di sekolah maahad ahmadi tanah merah(matm)dan ana melnjutkan lagi pelajran ana di kolej yayasan islam kelantan(koyik)walaupun natijah menyambung pengajian di UNIVERSITI AL ISLAM MADINAH MUNAWWARAH(UIM) agak lewat sedkit,sy mngmbil kesempatan yg penuh mkna ini untuk sambung pelajrn sy dkt mesir,al azhar kaherah.....ana anak yg kelima drpd 8 orng adik beradik

Post a Comment for "SEBUAH PERINGATAN UNTUK KAUM WANITA!!!"