DISCUSSION DGN SAHABAT MELALUI ELEKTRONIK(HENSET)


hahahahha nk thu aku tgh buat pe 2?????hehehehe klu aku ckp mesti korng xprcya.....aku tgh study melalui tlpn prcya x...????.....mse nie mmg tertekan ....ramai yg tlpn dkt aku tny soaln....sorng tlpn...hakim cmne nie...tlg la bg tip kt aku spya aku lulus....hehehe,,mari sorng ag....hakim mcm mna nk mudah phm dan mudah hafl eak...,sorng ag tny aku.....awk cmne nie....tlg la sy....sy tension gler nie....sy xleh nk bca nie...asyik nk tidor jea mta nie.hmmm tlg ejah soaln sport .hahahhahaha ..mcm2 la blh tgk perangai dan gelagk kwn2 aku ktika hdpi priksa...kelam kabut jd nyo....selok aku nk suko dgn dyorng  nie....hmmm aku kdng2 bila  xfhm aku trus mrujuk dkt ckgu...hmmm aku akan tlpn dkt ckgu trus...itu jea cro mudah kan...btol x?????
semanis bicaraku
semanis bicaraku Nama asal usul ana yg diberi MUHAMMAD LUQMAN AL HAKIM BIN MUSA...ana sekarang menempat di tanah merah kelantan,tarikh lahir ana 18/09/1992,sekolah seawal ana di sekolah keb sri suria 2...dan berpindah pula ke sekolah sri suria 3...dan sekali lagi ana bertukr ke sekolah sru(a)diniah padang siam,dan setelah mnamatkan pngjian di sekolah rendah,ana melanjutkan pelajran ana di sekolah maahad ahmadi tanah merah(matm)dan ana melnjutkan lagi pelajran ana di kolej yayasan islam kelantan(koyik)walaupun natijah menyambung pengajian di UNIVERSITI AL ISLAM MADINAH MUNAWWARAH(UIM) agak lewat sedkit,sy mngmbil kesempatan yg penuh mkna ini untuk sambung pelajrn sy dkt mesir,al azhar kaherah.....ana anak yg kelima drpd 8 orng adik beradik

Post a Comment for "DISCUSSION DGN SAHABAT MELALUI ELEKTRONIK(HENSET)"